Kullanım Koşulları ve İptal İade Şartları

WEB SİTESİ KULLANIM KOŞULLARI

1.TARAFLAR

İşbu Kullanıcı Sözleşmesi (“Sözleşme”), GLB ASSIST YARDIM DESTEK VE ORGANİZSYON HİZMETLERİ A.Ş.(“GLOBAL ASİSTANCE”) ile www.globalasistance.com.tr adresinde yer alan siteye (“Site”) kullanıcı olarak kaydolan kişi arasında akdedilmektedir. Sözleşme, Kullanıcı tarafından elektronik ortamda kabulü ile birlikte yürürlüğe girecek olup; taraflarca Sözleşme’de belirtilen usuller doğrultusunda sona erdirilmediği sürece yürürlükte kalmaya devam edecektir.

İşbu sözleşmede, GLOBAL ASİSTANCE ve MÜŞTERİ ayrı ayrı TARAF ve beraberce TARAFLAR olarak anılabilecektir.

Sözleşme
MÜŞTERİ‘nin bir GLOBAL ASİSTANCE hesabı oluşturmadan ve hizmetlerini kullanmaya başlamadan önce okuyup kabul ettiği varsayılan yasal ve kullanım koşullarının belirtildiği işbu Sözleşme’yi,

Site
http://www.globalasistance.com.tr web adresini ve bu adres üzerinden erişilebilen tüm alt sayfaları,

Müşteri
GLOBAL ASİSTANCE ‘in hizmetlerini kullanmaya başlamadan önce işbu sözleşmenin bütününü okumuş, anlamış ve olduğu gibi onayladığı kabul edilen şahıs veya kurumdur.

Kullanıcı Bilgileri
Müşteri tarafından bir GLOBAL ASİSTANCE hesabı açılırken belirtilen e-posta adresi, şifre, isim ve soyad, telefon numarası ve sonrasında sözleşmeye konu olan UYGULAMA’nın kullanımı sırasında sisteme girilen bütün MÜŞTERİ verilerinin tamamı,

Çalışanlar: MÜŞTERİ’nin ilgili Uygulama’yı kullanmasına ve Uygulama’ya erişimine izin verdiği çalışanları ve kullanıcıları,

Uygulama: GLOBAL ASİSTANCE tarafından çevrimiçi olarak MÜŞTERİ’nin erişimine sunulan ve SİTE’den duyurulan hizmetlerin tümü,

 

  1. SÖZLEŞME’NİN KONUSU VE SÜRESİ

İşbu Sözleşme, MÜŞTERİ ve ÇALIŞANLAR tarafından, SİTE üzerinden erişilen bulut tabanlı iş uygulamaları ve eklentilerinden (“Uygulama”) faydalanılmasına ve Müşteri ve ÇALIŞANLAR tarafından Uygulama’ya yüklenen bilgi, belge ve verilere (“İçerik”) ilişkin koşul ve şartlar ile ilgili tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi amacıyla akdedilmektedir.

Sözleşme kapsamında SİTE ve Uygulama’nın kullanımına ilişkin olarak GLOBAL ASİSTANCE tarafından MÜŞTERİ’ye sunulan kullanım koşulları, kural ve şartlar da işbu Sözleşme’nin eki ve ayrılmaz bir parçası niteliğinde olup burada yer alan hak ve yükümlülüklerle birlikte tarafların hak ve yükümlülüklerinin tamamını oluşturmaktadır.

MÜŞTERİ’nin, Kullanıcı Bilgilerini GLOBAL ASİSTANCE sistemine girerek kaydetmesi sonucunda kayıt olduğu GLOBAL ASİSTANCE uygulamasını kullanmaya başlaması ile işbu Sözleşme yürürlüğe girer. Sözleşme, ödemesi yapılmış hizmet periyodu içerisinde geçerlidir ve süre sonunda ödemesi yapılacak hizmet periyodu süresince yenilenir.

 

  1. TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

 

3.1. GLOBAL ASİSTANCE, Uygulama’yı MÜŞTERİ’ye SİTE’de belirttiği haliyle olduğu gibi sağlayacaktır. MÜŞTERİ, GLOBAL ASİSTANCE tarafından kendisine tanınan ücretsiz deneme süresinin sona ermesini takiben ilgili ücretleri ödememesi halinde Uygulama’dan faydalanamayacağını kabul eder.

 

3.2. MÜŞTERİ, 18 yaşını doldurmuş olduğunu ve işbu Sözleşme’yi akdetmek için gereken yasal ehliyete sahip bulunduğunu beyan eder. MÜŞTERİ’nin SİTE’ye bir işletme adına erişiyor olması halinde, MÜŞTERİ ve/veya ÇALIŞANLAR buna ilişkin gerekli yetkiyi haiz olduğunu kabul ve beyan eder. Bu durumda MÜŞTERİ statüsü ile hak ve yükümlülükler söz konusu işletmeye ait olacaktır.

 

3.3. MÜŞTERİ, Uygulama’dan faydalanmak için GLOBAL ASİSTANCE tarafından talep edilen bilgileri tam, doğru ve güncel bir şekilde sağlayarak sisteme kayıt olduğunda işbu Sözleşme’yi onaylamış olduğunu kabul ve beyan eder. Kullanıcı statüsünün tesisi sırasında sağlanan bilgilerde herhangi bir değişiklik olması halinde, söz konusu bilgiler derhal güncellenecektir. Bu bilgilerin eksik veya gerçeğe aykırı olarak verilmesi ya da güncel olmaması nedeniyle SİTE yada UYGULAMA’ya erişim sağlanamamasından ve bunlardan faydalanılamamasından GLOBAL ASİSTANCE sorumlu değildir.

 

3.4. MÜŞTERİ, GLOBAL ASİSTANCE tarafından kendisine verilmiş olan şifreyi başka kişi ya da kuruluşlara veremez, MÜŞTERİ’nin söz konusu şifreyi kullanma hakkı ve şifrenin gizliliğinin ve güvenliğinin sağlanması yükümlülüğü bizzat kendisine aittir. Şifrenin yetkili olmayan bir kişi tarafından kullanılması, kaybolması veya el değiştirmesi nedeniyle kendisinin, ÇALIŞANLAR’ın ve/veya üçüncü kişilerin uğradığı zararlardan münhasıran sorumlu olduğunu, bu durumda meydana gelen zararlardan GLOBAL ASİSTANCE’un sorumlu olmayacağını kabul eder. MÜŞTERİ, Uygulama’ya erişimine izin verdiği ÇALIŞANLAR’ının ve diğer kullanıcıların Uygulama üzerindeki faaliyetlerinden bizzat sorumludur.

 

3.5. GLOBAL ASİSTANCE, Uygulama’da oluşturulan veya Uygulama’ya yüklenen bilgi ve belgelerin yedeklenmesine ilişkin her türlü sorumluluğun kendisine ait olduğunu, bilgi ve belgelerin herhangi bir zamanda ve herhangi bir nedenle Uygulama’dan silinmesi halinde MÜŞTERİ’nin herhangi bir sorumluluğu olmadığını kabul eder.

 

3.6. GLOBAL ASİSTANCE yalnızca Uygulama’ya ilişkin altyapıyı sağlamakta olup Uygulama’da oluşturulan ve paylaşılan bilgi ve belgelere ilişkin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. MÜŞTERİ, Uygulama’da oluşturulan belgelerin veya Uygulama’ya yüklenen bilgi ve içeriklerin doğru ve hukuka uygun olduğunu, belge, bilgi ve içeriklerin herhangi bir hak ihlaline sebep olmayacağını kabul ve taahhüt etmektedir.

UYGULAMA’da oluşturulan ve paylaşılan içeriklerin ve bunlarla ilgili diğer süreçlerin sosyal güvenlik ve iş hukuku başta olmak üzere ilgili mevzuata uygun olmasının sağlanması, sayılanlarla sınırlı olmaksızın ÇALIŞANLAR’a belge gönderilmesi, bunların takibi, belgelerin çıktısının alınması ve saklanması ile UYGULAMA’nın kullanımı ile ilişkili olarak doğabilecek her türlü sorumluluk münhasıran MÜŞTERİ’ye aittir.

UYGULAMA’nın işbu Sözleşme ve ilgili mevzuata uygun olmayan şekilde kullanımı nedeniyle MÜŞTERİ’nin UYGULAMA’dan faydalanma imkanı kısmen veya tamamen askıya alınabilecektir. MÜŞTERİ, GLOBAL ASİSTANCE’in yasal düzenlemeler başta olmak üzere, yürürlükteki mevzuattan kaynaklanan gereksinimlere dayanarak İçerik’i UYGULAMA’dan ve sistemlerinden silebileceğini ve GLOBAL ASİSTANCE’in kayıp veriler de dahil olmak üzere bu kapsamda meydana gelebilecek zararlardan sorumlu olmadığını kabul eder.

 

3.7. MÜŞTERİ, UYGULAMA’ya kişisel verileri ve Kullanıcı Bilgileri yüklenecek ÇALIŞANLAR bakımından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında veri sorumlusu sıfatını haiz olduğunu, kişisel verilerin UYGULAMA’ya yüklenmesi ve veri işleyen sıfatını haiz GLOBAL ASİSTANCE tarafından bu verilerin işlenmesi de dahil olmak üzere bu kapsamda ÇALIŞANLAR’dan gerekli onayların alınması, ÇALIŞANLAR’a gerekli bilgilendirmelerin yapılması ve ilgili mevzuat kapsamındaki yükümlülüklerin yerine getirilmesinin münhasıran kendi sorumluluğunda olduğunu, bu kapsamda GLOBAL ASİSTANCE’in maruz kalabileceği her türlü talep ve zararın kendisine rücu edileceğini kabul eder.

3.8. GLOBAL ASİSTANCE tarafından SİTE ve UYGULAMA’nın iyileştirilmesi ve geliştirilmesine yönelik olarak ve/veya yasal mevzuat çerçevesinde SİTE’ye erişmek için kullanılan internet servis sağlayıcısının adı ve Internet Protokol (IP) adresi, SİTE’ye erişilen tarih ve saat, SİTE’de bulunulan sırada erişilen sayfalar ve SİTE’ye doğrudan bağlanılmasını sağlayan web sitesinin Internet adresi gibi birtakım bilgiler toplanabilir.

3.9. GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ’nin bilgilerini yasal bir zorunluluk olarak istendiğinde, yasal gereklere uygun hareket etmek veya GLOBAL ASİSTANCE’a tebliğ edilen yasal işlemlere uymak ve UYGULAMA ve GLOBAL ASİSTANCE’in yasal haklarını ve mülkiyetini korumak ve savunmak için gerekli olduğuna iyi niyetle kanaat getirdiği hallerde açıklayabilir.

3.10. SİTE ve UYGULAMA’nın virüs ve benzeri amaçlı yazılımlardan arındırılmış olması için mevcut imkanlar dahilinde tedbir alınmıştır. Bunun yanında nihai güvenliğin sağlanması için MÜŞTERİ’nin kendi virüs koruma sistemini tedarik etmesi ve gerekli korunmayı sağlaması gerekmektedir.

3.11. GLOBAL ASİSTANCE, UYGULAMA’da değişiklikler yapma, UYGULAMA’nın yeni sürüm, yayın, genişletilmiş biçimlerini vb. çıkarma, UYGULAMA’ya yeni özellikler ekleme veya mevcut özellikleri kaldırma hakkına sahiptir.

3.12. MÜŞTERİ, UYGULAMA’dan faydalanmasına ilişkin olarak gerçekleştireceği tüm işlemlerde, işbu Sözleşme ve ekleri ile GLOBAL ASİSTANCE tarafından belirlenecek sair koşullara, kanuna, dürüstlük ilkelerine uymayı taahhüt eder. ÇALIŞANLAR’ın da UYGULAMA ve SİTE’yi kullanımı sırasında işbu Sözleşme ile bu maddede belirtilen sair kurallara uymasını sağlamak MÜŞTERİ’nin yükümlülüğünde olup MÜŞTERİ bu kapsamda gerekli tüm bildirim ve bilgilendirmeleri yapmak ve gerekli onayları almakla yükümlüdür.

3.13. UYGULAMA’nın kullanımından doğan her türlü yasal, idari ve cezai sorumluluk MÜŞTERİ’ye aittir. GLOBAL ASİSTANCE MÜŞTERİ’nin veya ÇALIŞANLAR’ın UYGULAMA ve SİTE üzerinde gerçekleştirdiği faaliyetler ve/veya işbu Sözleşme ve yasaya aykırı eylemleri neticesinde MÜŞTERİ, ÇALIŞANLAR ve üçüncü kişilerin uğrayabilecekleri zararlardan doğrudan ve/veya dolaylı olarak hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Üçüncü kişilerden bu kapsamda gelecek her türlü talep ile MÜŞTERİ’nin ve/veya ÇALIŞANLAR’ın eylemlerinden kaynaklanan zararlar ilk talepte ödenmek üzere MÜŞTERİ’ye rücu edilecektir.

3.14. GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ unvanı ve yetkili adını MÜŞTERİ’yi bilgilendirmek suretiyle Web Sitesi üzerinde kullanıcı referansı olarak zikretme hakkını saklı tutar.

3.15. MÜŞTERİ, UYGULAMA’yı kullanmasının aylık işlem ve saklama hacimleri de dahil olmak üzere kısıtlamalara tabi olabileceğini kabul eder. Söz konusu kısıtlamalar SİTE’de belirtilecektir.

3.16. GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ ve ÇALIŞANLAR tarafından kendisi ile paylaşılan bilgi ve verileri işbu Sözleşme’ye ek niteliğinde olan “Gizlilik Politikası” kapsamında saklayacak ve işleyecektir. Bunun dışında MÜŞTERİ ve ÇALIŞANLAR’a ait bilgiler ve MÜŞTERİ tarafından SİTE üzerinden gerçekleştirilen işlemlere ait bilgiler MÜŞTERİ’nin güvenliği, GLOBAL ASİSTANCE’in yükümlülüklerini ifa ve bazı istatistiki değerlendirmeler için kullanılabilecektir.

GLOBAL ASİSTANCE ayrıca, fatura gönderme, ödeme bilgisi paylaşma gibi talep edilen hizmetleri sağlamak için sadece ilgili İçerik’i üçüncü kişilerle paylaşma hakkına sahiptir. Bu bilgiler ayrıca bir veritabanı üzerinde tasnif edilip güvenli bir şekilde muhafaza edilebilecek ve GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ’nin ve ÇALIŞANLAR’ın söz konusu kullanım ve işlem bilgilerini UYGULAMA performansı değerlendirmeleri, GLOBAL ASİSTANCE’in pazarlama kampanyaları, yıllık raporlar ve benzeri işlemler için bunlar için gerekli olan süre boyunca söz konusu verilerin anonim hale getirilmesini takiben kullanabilecektir. MÜŞTERİ ve ÇALIŞANLAR, İçerik ve diğer bilgilerin GLOBAL ASİSTANCE veya üçüncü kişiler tarafından Türkiye’de veya yurt dışında bulunan veri merkezlerinde saklanabileceğini kabul eder.

GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ’nin gizli bilgilerinin korunması, özel amaçlarla işlenmemesi, gerekli güvenlik ve gizliliğin sağlanması konusunda Bulut Altyapı Sağlayıcısı’nın gerekli taahhütleri vermesi konusunda özen göstereceğini garanti edecektir. Verilerin gizliliği konusunda Bulut Altyapı Sağlayıcı tarafından ortaya çıkacak ihmal ve hatalarda GLOBAL ASİSTANCE sorumlu olmayacaktır. GLOBAL ASİSTANCE, Bulut Altyapı Sağlayıcısı’nı değiştirmesi durumunda aynı güvenlik ve gizlilik koşullarını sağlayacak olan farklı bir Bulut Altyapı Sağlayıcısı’na geçme konusunda gerekli özeni göstereceğini taahhüt eder.

3.17. UYGULAMA’ya ilişkin teknik sorunlar çıkması halinde MÜŞTERİ, GLOBAL ASİSTANCE ile iletişime geçemeden önce sorunu tespit ve teşhis etmek için makul çabayı sarf edecektir. MÜŞTERİ’nin teknik destek ihtiyacının devam etmesi halinde gerekli destek SİTE, UYGULAMA yahut diğer uygun kanallardan sağlanacaktır.

3.18. MÜŞTERİ’ye SİTE üzerinden iletişim araçları (forum, sohbet araçları veya mesaj merkezi gibi) sağlanması durumunda MÜŞTERİ bu iletişim araçlarını yalnızca hukuka uygun amaçlar çerçevesinde kullanacağını beyan ve taahhüt eder.

MÜŞTERİ, söz konusu iletişim araçlarını ürün ve hizmet satışı, karşı tarafın rızası olmadan gönderilen e-postalar, üçüncü kişilerin yazılım ve bilgisayar sistemlerine zarar verebilecek dosyalar, diğer kullanıcılar bakımından hakaret içeren içerikler yahut hukuka aykırı her türlü içerik de dahil olmak üzere UYGULAMA amacı dışında materyaller paylaşmak için kullanmayacaktır. MÜŞTERİ, SİTE üzerinden gerçekleştirdiği her türlü iletişim bakımından bunu yapma yetkisini haiz olduğunu taahhüt eder. GLOBAL ASİSTANCE’in SİTE üzerinden gerçekleştirilen iletişimlerin uygunluğunu yahut bunların UYGULAMA’nın kullanım amaçlarına yönelik olduğunu kontrol etme yükümlülüğü bulunmamaktadır.

UYGULAMA üzerinden erişilen veya UYGULAMA’ya ilişkin olarak kullanılan diğer web tabanlı iletişim araçları bakımından da MÜŞTERİ ve ÇALIŞANLAR SİTE üzerinden sağlanan iletişim araçlarını kullanırken göstermekle yükümlü olduğu özeni gösterecektir. GLOBAL ASİSTANCE, SİTE üzerinden sağladığı iletişim araçlarını kendi takdirine bağlı olarak dilediği zaman kaldırma hakkına sahiptir.

3.19. GLOBAL ASİSTANCE, herhangi bir ön bildirimde bulunmaksızın işbu Sözleşme ve eklerini revize etme hakkına sahip olup bu hakkın kullanılması halinde ilgili değişiklik MÜŞTERİ ve ÇALIŞANLAR tarafından SİTE’nin bir sonraki kullanımı ile birlikte yürürlüğe girecektir. MÜŞTERİ’nin söz konusu değişiklikleri kabul etmemesi halinde işbu Sözleşme’yi aşağıda belirtilen şekilde feshetme hakkı saklıdır.

3.20. MÜŞTERİ, müşteri hesabını ve işbu Sözleşme ile SİTE kullanımından doğan hak ve yükümlülüklerini herhangi bir şekilde üçüncü bir kişiye devir veya temlik edemez.

3.21. MÜŞTERİ’nin işbu Sözleşme kapsamında yer alan diğer koşul ve şartlar ile bu kapsamdaki beyan ve taahhütlerine aykırı davranması halinde GLOBAL ASİSTANCE MÜŞTERİ’nin üyeliğini askıya alma veya Sözleşme’yi aşağıda belirtilen şekilde feshederek kullanıcı statüsünü bu şekilde sona erdirme hakkına sahip olacaktır. Böyle bir durumda GLOBAL ASİSTANCE’un söz konusu aykırılıktan doğan zararlarının MÜŞTERİ’den talep hakkı saklıdır.

 

3.22. GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ’nin başvuru esnasında talepte bulunduğu hizmetler için Web Sitesi üzerinde belirtilen ücretlerin, MÜŞTERİ kredi kartı veya MÜŞTERİ tarafından belirtilen diğer ödeme yöntemleri ile peşin olarak tahsil edilmesini takiben MÜŞTERİ’ ye özel tanımlanmış bir kullanıcı adı ve şifre ile GLOBAL ASİSTANCE hizmetlerine MÜŞTERİ’nin erişimini sağlar ve MÜŞTERİ’yi sisteme kayıt olurken tanımladığı e-posta adresi üzerinden bilgilendirir. YÜKLENİCİ, işbu sözleşme süresince UYGULAMA’nın kullanımıyla ilgili MÜŞTERİ’nin karşılaştığı soru ve sorunlar için [email protected] e-mail adresi ve 0850 840 60 04 telefon hattı üzerinden Pazartesi’den Cuma’ya; saat 09:00 – 18:00 arası destek verecektir.

3.23. MÜŞTERİ, UYGULAMA’ya yüklenen İçerikler’in kopyalarını saklayacaktır. GLOBAL ASİSTANCE, veri kaybını önlemek için gerekli politika ve usullere uymakla beraber, İçerik’in kaybının söz konusu olmayacağına dair garanti vermemektedir.

3.24. İşbu sözleşmede belirtilen UYGULAMA’nın kullanımı ile ilgili MÜŞTERİ’den gelen taleplerin “YENİ TALEP” ya da “EK İSTEK” olarak değerlendirilmesi durumunda talebin fizibilitesinin GLOBAL ASİSTANCE tarafından gerçekleştirilip; uygulanabilirliği mümkün ise ortaya çıkan iş yükü rakamsal maliyetin MÜŞTERİ tarafından onaylanmasını takiben GLOBAL ASİSTANCE’in belirttiği süre içerisinde tamamlanacaktır.

3.25. MÜŞTERİ, GLOBAL ASİSTANCE hizmetleri ile ilgili kullanım ücretlerini ve ilgili vergileri (kullanılan hizmet içeriğine bağlı olarak) ödemeyi kabul eder. Ücretler, her hizmet başında peşin olarak ya da taksitle tahsil edilecek ve takip eden cari dönem sonunda bir hizmet faturası düzenlenerek MÜŞTERİ’ ye gönderilecektir.

3.26. GLOBAL ASİSTANCE, hizmet ücretlerini, MÜŞTERİ’ye Web Sitesi ve/veya e-posta yolu ile bildirmektedir. GLOBAL ASİSTANCE, her türlü hizmet ücretlendirmesi ile ilgili düzenleme yapma hakkını saklı tutar. Hizmet ücretlerinde gelecekte meydana gelebilecek değişiklikler, Web Sitesi ve/veya e-posta yolu ile MÜŞTERİ’ye bildirilecektir. MÜŞTERİ’ nin GLOBAL ASİSTANCE hizmetlerini kullanmaya devam etmesi, yürürlükteki Sözleşme şartlarını ve geçerli ücret tarifesi üzerinden ödeme yapmayı kabul ettiğini belirtir.

 

 

  1. SORUMLULUKLARIN SINIRLANDIRILMASI

 

4.1. GLOBAL ASİSTANCE, UYGULAMA’yı “Olduğu Gibi” sağlamakta olup UYGULAMA’nın hatasız, kusursuz, kesintisiz, mükemmel olduğu veya MÜŞTERİ’nin kendine özel ihtiyaçlarını tamamen karşılayacağı şeklinde bir iddia veya taahhütte bulunmamaktadır.
GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ’nin UYGULAMA’yı kullanması, kullanmaması ya da yanlış kullanması veya Sözleşme’de belirtilen taahhüt ve yükümlülüklerini yerine getirmemesi sebebiyle ortaya çıkacak doğrudan veya dolaylı zararlardan, her türlü kar kaybı, veri kaybı, iş kaybı, itibar kaybı, beklenen tasarrufun kaybı, işin kesintiye uğraması gibi her türlü maddi, manevi ve mali zararlardan, üçüncü bir tarafça yapılabilecek tazminat taleplerinden; (ii) tüm donanım, sistem yazılımı/diğer yazılımlar ve ağ ilişkili işlevden ve bu nedenle ortaya çıkacak arızalardan; (iii) iletişim ağı (network), internet bağlantısı, bağlantı hatalarından; (iv) UYGULAMA üzerinde MÜŞTERİ, ÇALIŞANLAR veya üçüncü kişiler tarafından gerçekleştirilecek her türlü değişiklik, güncelleme ve benzeri çalışmalardan; (v) voltaj dalgalanmalarından, batarya ve elektrik kesilmelerinden, virüs bulaşmasından ve benzeri çevresel faktörlerden doğacak zararlardan sorumlu değildir.

 

4.2. GLOBAL ASİSTANCE, uygulanacak hukukun izin verdiği ölçüde, kar kaybı, şerefiye ve itibar kaybı dahil ancak bunlarla sınırlı olmaksızın UYGULAMA’nın kullanımı neticesinde meydana gelen hiçbir dolaylı, özel, arızi, cezai zarardan sorumlu olmayacaktır.

MÜŞTERİ UYGULAMA kapsamında oluşturulan belgelerin, bunların içeriklerinin ve belgelerin oluşturulmasını takip eden süreçlerin ilgili mevzuata uygun olmasından, MÜŞTERİ’nin ve ÇALIŞANLAR’ın ilgili mevzuatta öngörülen yükümlülükleri yerine getirmesinden, ÇALIŞANLAR’ın ve üçüncü kişilerin oluşturulan belgeler ve UYGULAMA’nın kullanımı ile ilişkili her türlü iddia ve taleplerinden münhasıran sorumlu olup bu kapsamda GLOBAL ASİSTANCE’e herhangi bir iddia veya talep yöneltemeyecektir.

GLOBAL ASİSTANCE, işbu Sözleşme kapsamında ticari elverişlilik, belli bir amaca veya kullanıma uygunluk veya ihlalin söz konusu olmamasına ilişkin olarak açık veya zımni herhangi bir taahhütte bulunmamaktadır. GLOBAL ASİSTANCE’in işbu Sözleşme kapsamında şirket nezdinde doğabilecek her türlü zarardan sorumluluğu her halükarda satın alınan paket için belirlenen bir aylık ücret bedeli ile sınırlı olacaktır.

 

4.3. MÜŞTERİ ve ÇALIŞANLAR, UYGULAMA’da oluşturulan belgelerden ve bunların içeriklerinden, bu belgelerin ve UYGULAMA’nın kullanımından münhasıran sorumludur. MÜŞTERİ, belgeler, içerikler, hizmet, fikri mülkiyet ihlalleri ve UYGULAMA’nın kullanımına ilişkin olarak ÇALIŞANLAR, üçüncü kişi ve kurumlar tarafından iletilebilecek her türlü iddia ve talepten (yargılama masrafları ve avukatlık ücretleri de dahil olmak üzere) GLOBAL ASİSTANCE’i beri kıldığını kabul eder.

 

4.4. MÜŞTERİ, UYGULAMA üzerinden sunulan içeriklere erişim ve bunların kalitesinin büyük ölçüde ilgili internet servis sağlayıcısından temin edilen hizmetin kalitesine dayandığını ve söz konusu hizmet kalitesinden kaynaklı sorunlarda GLOBAL ASİSTANCE’in herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını, GLOBAL ASİSTANCE’in UYGULAMA’nın herhangi bir cihaz ya da web tarayıcı ile uyumlu olduğuna dair bir taahhütte bulunmadığını, UYGULAMA’nın işleyişinin kusurdan ari olmadığını ve zaman zaman teknik aksaklıklar veya erişim engelleriyle karşılaşabileceğini bildiğini kabul ve beyan eder.

 

  1. MÜŞTERİ’NİN FESİH HAKKI

 

5.1. Hesap Kapatma: MÜŞTERİ İşbu Sözleşme’yi GLOBAL ASİSTANCE sitesinde bulunan hesap kapatma (Hesabımı Sil) yolu ile sonlandırabilir. Bu durumda GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ’nin hesabı kapatmasından sonra MÜŞTERİye GLOBAL ASİSTANCE hesabında işlem yapma hakkı vermeyecektir. Ancak bu durumda yıllık abonelik yapmış olan MÜŞTERİ’ye aboneliğin kalan dönemi için, peşin olarak ödenmiş bedellerin iadesi söz konusu olmayacağı gibi, (varsa ) taksitlendirilmiş olan Yıllık abonelik ücretinin kalan taksitlerinin tamamı Müşteri’den ayrıca tahsil edilir. SÖZLEŞME’ nin sona erdiği tarihte, MÜŞTERİ GLOBAL ASİSTANCE’ e olan borçlarının tamamını ödemekle yükümlüdür.

 

5.2. Ödeme Bilgilerinin Güncelliği: MÜŞTERİ, Sözleşme’nin yürürlükte kaldığı süre boyunca, GLOBAL ASİSTANCE ‘a tahsilat için bildirdiği kredi kartı bilgilerinin güncelliğinden sorumludur. MÜŞTERİ, kredi kartının son kullanma tarihinin değişmesi durumunda, bu bilgiyi aynı gün içinde GLOBAL ASİSTANCE ‘  ileteceğini kabul eder.

5.3. Bilgilerin Sağlanması: Hesabını iptal etmeye karar veren MÜŞTERİ, kapatma sürecini başlatmadan önce GLOBAL ASİSTANCE’dan talepte bulunması durumunda kendi hesabındaki özel verilerin tarafına verilmesini talep edebilir. Bu durumda GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ hesabında bulunan verilerin 1 hafta (7 gün) içinde MÜŞTERİ’ye excel formatında sağlar. MÜŞTERİ hesabı kapatılma süreci başladıktan sonra MÜŞTERİ verileri GLOBAL ASİSTANCE tamamen silineceği için MÜŞTERİ’ye hiçbir şekilde veri sağlanamaz.

 

  1. TELİF ve KULLANMA HAKLARI

Bu sözleşmenin konusu olan hizmetler, üreticisi olan GLOBAL ASİSTANCE’e aittir, Telif ve Mülkiyet Hakları yasaları ile korunmuştur. Her türlü marka, patent, buluş, telif hakkı, sair fikri mülkiyet hakları GLOBAL ASİSTANCE’e ait olmaya devam edecektir. MÜŞTERİ, iş bu sözleşme kapsamında sadece işbu sözleşme kapsamındaki hizmetin kullanım hakkına sahip olup, fikri ya da mülki hak talebinde bulunamaz ya da bu hizmetlerin satışıyla ilgili farklı işletmelere satış hakkı veremez.

 

  1. SÖZLEŞMEYE AYKIRILIK VE SÖZLEŞME’NİN FESHİ

 

7.1.  GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ’ye 15 (Onbeş) gün önceden e-posta yolu ile bildirim yaparak, bu Sözleşmeyi sonlandırabilir. Bu durumda, MÜŞTERİ’nin GLOBAL ASİSTANCE’e ödemesini önceden gerçekleştirdiği, ancak kullanımı gerçekleşmeyen servislerle ,mevcut verileri, MÜŞTERİ’ye iade edilir. MÜŞTERİ’nin bu Sözleşme’ de veya GLOBAL ASİSTANCE Servis Kullanım Şartlarında belirtilen şartları ihlal etmesi durumunda, GLOBAL ASİSTANCE, MÜŞTERİ’ye sağlanan servisleri önceden haber vermeden sonlandırabilir ve Sözleşme’yi tek taraflı olarak feshedebilir. Bu durumda, MÜŞTERİ’nin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez. MÜŞTERİ’den gerekli ödemelerin alınamaması durumunda, GLOBAL ASİSTANCE Sözleşme’yi sonlandırabilir. Bu durumda, MÜŞTERİ’nin önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.

 

  1. İHTİLAFLARIN ÇÖZÜMÜ

 

8.1.  Bu SÖZLEŞME, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre uygulanacaktır.

 

8.2.  Bu SÖZLEŞME’den doğan anlaşmazlıkların çözümünde Kayseri Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

 

8.3.  İşbu SÖZLEŞME’den doğan uyuşmazlıklarda hakkında hüküm bulunmayan hallerde Türk Ticaret Kanunu mevzuatının ilgili hükümleri uygulanır.

 

  1. TEBLİGATLAR

 

9.1.  MÜŞTERİ ile kayıt olurken bildirdikleri e-mail vasıtasıyla veya SİTE’de yer alan genel bilgilendirme aracılığıyla iletişim kurulacaktır. E-mail ile yapılan iletişim yazılı iletişimin yerini tutar. E-mail adresini güncel tutmak ve SİTE’yi bilgilendirmeler için düzenli kontrol etmek MÜŞTERİ’nin sorumluluğundadır.

 

  1. DEVREDİLEMEZLİK

 

10.1.  MÜŞTERİ, bu Sözleşme kapsamındaki servislerini, GLOBAL ASİSTANCE’in yazılı onayını almadan üçüncü şahıs ve kurumlara devredemez. Böyle bir devir işleminin gerçekleşmesi durumunda, GLOBAL ASİSTANCE Sözleşmeyi dilediği an, herhangi bir borç ödemesi yapmadan sonlandırabilir.

 

  1. MÜCBİR SEBEPLER

 

11.1.  GLOBAL ASİSTANCE deprem, sel, ciddi fırtınalar, grev, ambargo, işçi ihtilafları, sivil veya askeri otorite eylemleri, savaş, terör (siber terör dahil), doğal afetler, elektrik sistemi veya internet trafiğindeki eylemler veya eksiklikler, düzenleyici veya resmi kurumların eylemleri veya eksiklikleri (kanunların veya yasaların yürürlüğe geçmesi veya çevrimiçi hizmetlerin sunulmasını etkileyen diğer resmi eylemler dahil), GLOBAL ASİSTANCE’ in kontrolü dışında oluşan nedenlere bağlı olan performans hatalarından sorumlu olmayacaktır.

 

11.2.  Mücbir sebep hallerinin aralıksız 10 (on) gün sürmesi halinde taraflar bir araya gelerek işbu Sözleşme’nin devamı, askıya alınması, feshi veya başka şekilde tasfiyesini müzakere edeceklerdir.

 

11.3.  Mücbir sebep hallerinin on (10) gün daha devam etmesi ve tarafların bu süre içerisinde bir anlaşmaya varamaması halinde, taraflardan biri işbu Sözleşme’yi feshedebilecektir.

İPTAL VE İADE KOŞULLARI

Bu belge, www.globalasistance.com.tr üzerinden gerçekleştirilen alışverişlerde müşterilerin haklarını, iade ve iptal süreçlerini düzenlemek amacıyla hazırlanmıştır.

www.globalasistance.com.tr , tüketicinin korunmasına ilişkin yürürlükte bulunan 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği başta olmak üzere ilgili tüm yasal mevzuata uygun hareket etmektedir.

Genel Hükümler

www.globalasistance.com.tr  web sitesi üzerinden verilen siparişlerde, müşteriler ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılır.

Satın alınan ürünler, sipariş tarihinden itibaren 3 (üç) gün içinde müşteriye teslim edilir. Ürünün bu süre içinde teslim edilememesi durumunda müşteri, sözleşmeyi feshetme hakkına sahiptir.

Cayma Hakkı

Müşteriler, satın aldıkları ürünleri teslim aldıkları tarihten itibaren 7 (yedi) gün içinde, herhangi bir sebep göstermeksizin iade etme hakkına sahiptir.

Cayma hakkının kullanımı için müşteriler, [Şirket iletişim bilgileri] üzerinden GLB ASSIST YARDIM DESTEK VE ORGANİZASYON HİZMETLERİ A.Ş.ile iletişime geçmelidir.

Cayma hakkının kullanılması halinde müşteriden herhangi bir ücret kesintisi yapılmayacktır.

Hizmet alımlarında cayma hakkı süresi, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Ancak, tüketicinin açık onayı ile hizmetin ifasına başlandığı durumlarda cayma hakkı kullanılamaz.

Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Durumlar

Aşağıdaki ürün ve hizmetler için cayma hakkı geçerli değildir:

  • Kişiye özel olarak üretilen veya siparişe özel hazırlanan ürünler.
  • Hijyenik nedenlerle iadesi mümkün olmayan ürünler (iç giyim, kozmetik, kişisel bakım ürünleri vb.).
  • Dijital içerikler, e-kitaplar, yazılım programları ve online hizmetler.
  • Tüketicinin isteği doğrultusunda özel olarak yapılandırılmış ürünler.
  • Tüketicinin onayıyla hizmet sunumuna başlanan sözleşmeler.

İade ve Geri Ödeme Koşulları

Cayma hakkının kullanılması veya siparişin iptali durumunda:

  • İade talebi, GLB ASSIST YARDIM DESTEK VE ORGANİZASYON HİZMETLERİ A.Ş.ye  ulaştıktan sonra en geç 10 (on) iş günü içinde iade işlemleri tamamlanır.
  • Ücret iadesi, ödeme yapılan yöntemle gerçekleştirilir.
  • Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, ilgili banka politikalarına bağlı olarak 2-3 hafta içinde geri ödeme işlemi tamamlanır.

Promosyon, kampanya veya indirimli ürünlerin iadesi sonucunda, kampanya şartlarının altına düşülmesi halinde sağlanan indirim iptal edilir.

Mücbir Sebepler ve Teslim Gecikmeleri

Deprem, sel, yangın, pandemi, savaş, grev, internet kesintileri gibi öngörülemeyen durumlar nedeniyle teslimat sürecinde gecikmeler yaşanabilir.

Bu gibi durumlarda müşteriye gecikme bildirimi yapılır ve aşağıdaki seçeneklerden biri sunulur:

  1. Siparişin iptal edilerek ücretin iadesi.
  2. Ürünün alternatif bir ürünle değiştirilmesi.
  3. Teslimatın gecikmeyi kabul ederek beklenmesi.

Yetkili Mahkeme ve Uygulanacak Hukuk

İşbu sözleşme Türkiye Cumhuriyeti yasalarına tabidir.

İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlık, tüketicinin yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri tarafından çözüme kavuşturulacaktır.

Sözleşmeye ilişkin her türlü ihtilaf halinde X Marka’nın bulunduğu şehirdeki mahkemeler yetkili olacaktır.

İletişim Bilgileri

E-posta: [email protected]
Telefon: 0850 840 60 04
Adres: Gevher Nesine Mah. İstasyon Caddesi Soylu İş Merkezi No:41/45 Kocasinan / KAYSERİ

Müşteri memnuniyeti önceliğimizdir. Her türlü soru ve talebiniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.